Monday, June 29, 2009

BALikk KEdaHH!!

yabeeedaaabeeddduuuu!!! dpt gak aku balik akhirnya.. sempena balik nie.. aku nak bgtaw arr, yg aku syg kawan2 aku kat kdh nie.. sppu sepapat xyh ckp laa.. lepa laa paling rapat ngan aku, the most i love arr.. LODAA!! haha.. lepaih pada lepa kwn2 arr.. sbb tu aku syok kalo balik kedah.. satu impak yg amat besaq bg aku.. haha..

Yg tambah syok bkn apa, program berlambak beb.. ya laa.. kita dok kat tmpat blajaq mana nak rasa syok sgt.. sbb kena pikiaq tgk buku gak.. kalo men jaa, tme cuti nie laa... aku balik nie pn sbb ada program.. yang pertama tama sekalinya BBQ arr.. geng Squarda aku yg buat.. bnyk memba x jmpa lg.. lebey2 mcm Pjoq tuu.. hush ckup rindu kat dia nie.. mengelupoq aku tggu, "bla la bley balik kedah nie? huhu".. ang tgk Pjoq, aku syg ang mcm mana... hahaha... pastu ada band comp.. ini pn tradisi tme cuti.. kumpoi tme2 nie ramai2.. x kesah la kolej ka asma kaa.. tme nie ley kutuk2.. tp kami tme2 cmtu laa gado pn.. realiti sbnaq kami kawan smua kawan rapat.. tu yg syok geng2 kedah nie.. ukhuwah kami nie kuat.. haha.. (bley dikatakn kami nie bkn lagi kawan tp sahabat)

Tp apa2 pn, paling basic aku balik kedah, jmpa TOK aku laa.. dia la jaga aku drpd kecik smpai besaq.. bkn mak pak aku x jaga.. dia diantara penjaga aku la.. bnyk da dia berjasa kat aku.. bab2 rohani lagi laa.. penuh ilmu yg dia bagi kat aku.. skang dia da ckup tua.. so x salah la aku sbgai cucu dia, selalu melawat n bg dia ceria.. itu ja yg mampu aku buat.. wang ringgit tok aku x mo dah.. kasih syg tu lg pntg.. selain tu nk jmpa mak lang n kak likah aku.. lepa bnyk bantu tme aku dok ngan lepa dlu.. sakit demam lepa la jaga.. jasa kita skit ja.. kita balaih la mana mampu.. huhu.. makkk aiii sedey plak aku.. sob sob sob..

Da laa.. apa sedey2.. bkn ada yg kiok.. haaa aku nk balik kedah koi 10pg nie kat jalan duta... nek bas trans, no plet KBP9658(nie no plat moto aku) hehe... aku harap ampa doa la aku slamat smpai.. aku pn doa gak la.. so kesimpulan dia, sma2 la kta doa tuk anan nie.. haha..

To geng H2O, Squarda n Ruddins--- ampa smua sahabat terchenta aku!! dok wat teqok bley.. haha

motivasi HAri iNi: kalau anda mahukan kawan, bersikaplah seperti kawan kepadanya tapi jika anda mahukan sahabat, anda dulu kena bersikap sahabat kepadanya. Hanya sahabat akan bertemu sahabat.




No comments:

Post a Comment