Friday, June 19, 2009

FriDay FUtsal!!

YEAH!!! ini yg aku tggu sbnaqnya... satu tournament yg agak femes di bumi kota yg hiruk pikuk nie iaitu FRIDAY FUTSAL!!.. Friday Futsal bermakna Jumaat Futsal.. hehe... tournament ini akn kita dpt feel kalo kta p smyg jumaat arr.. itu kira asas dia laa.. haha.. ok, slalunya tournament ni akn berlangsung selepas pkoi 10mlm (buat pala taw).. utk masuk dlm trnment ni, satu group kena bayaq 70 darham (yakni RM).. seeloknya biaq la kita ada 7 org pemain.. jd kating pn sng.. kalo da hebat sgt.. 5 pn ok.. kalo bwk bwh pada 5 org.. org pangei riak serta bongkak yg boleh ke arah takabur.. dosa tu.. hahaha... orait! pemainan akan diadili oleh pengadil2 yg telah dibayaq (bukan rasuah).. maksudnya sport planet yg bayaq.. maybe sport planet akn bkak 2 padang atau lebey jka ada penyertaan yg bnyk arr... so kalo skit satu pdg ja laa.. tp kalo 3 team ja ada.. xyh buat la.. sah2 tiga2 tu dpt hadiah n x dak guna.. so, lu pikir la sndri!!..

utk pengetahuan ampa, Pemenang tmpat Pertama akn dpt hadiah baju yg bertulis "Friday Futsal".. so kalo ampa nmpk org pakai bju nie maybe dia penah mng ataupn mak dia yg tlg buat bju tu kat dia(hehe).. Pemenang tmpat Kedua akan dpt beg tusyen(yg plastik tu, pastu jerut kat ataih).. tp mmg nmpk murah laa.. n Pemenang tmpat Ketiga mybe plastik smpah utk tong smpah kat umah(aku xtaw sbnaqnya)..

td ada lah senarai2 hadiah yg bakal dimenangi.. aku pn xtaw la skang dia da tukaq hadiah ka atau bg duit plak ka.. itu aku xtaw.. wallahualam wi sawab, soalan tuan xdpt dijawab.. berbalik kita pada agenda mlm nie.. aku men kat sport planet Subang mlm nie.. aku kena p umah along (kezen aku @ abg muammar) pada pukui 8.30 mlm.. dan cdgnya akn bertolok pkoi 9 mlm.. aku harap team kami nie ley ar mng n dpt la hadiah wlpn plastik smpah.. so aku kena fit ar skang nie.. exercise tuk petang nie- tggu kak aku call n ambik dia kat opis- hahahah...

itu je la yg aku ley crita skit pasai Friday Futsal...
btoi ka dak tu crita blakang..
ini apa yg aku rasa n taw..
so sapa2 pn ley join trnment nie..
renung2 kn dan selamat bermain~~~

1 comment: