Monday, July 13, 2009

Di ambANg FEstiVAL TEateR...

aihh... da semakin dekat daa aku dgn festival nie.. penat da mmg dah.. seriau pn ada.. x taw la ley wat ka x.. bdak2 pn mcm2 hal.. ada yg blah, ada yg da smbung degree.. ada yg x ingat skrip.. ada yg x ingat character.. aku pn serupa gak laa.. lama da tingai, pastu bila wat balik mcm x kena jaa.. huhu.. i hope i will get my character n spirit again!! huhu.. skang ada lg 2 mggu utk production aku perform.. bnyk benda nak kena sntuh lg.. props x siap.. custom x cari.. music nak kena tmbah.. pastu aku pndai2 plak nak tmbah scene.. memba aku kena wat skrip plak.. aduuiiii smpat kaa!! harap2 Tuhan bg aku n memba2 aku idea yg cepat dan tangkas lg berdedikasi.. haha... utk pengetahuan ampa yg x taw.. tajuk teater aku "PENTAS BONEKA".. x la gmpak sgt, tp bley la skit.. huhu.. aahhh!! xyh penin2 anan oi.. buat jaa.. otak ramai.. guna ja smua otak.. kawan2!! doa2 la kat aku naaa.. n doa gak tu prokduksi aku.. aku nak menang, ya la smua nak menang.. huhu.. aku just nak bg COme-PonK Production nie ada tingai satu sejarah utk Uitm MAche.. xpa, aku kena yakin boleh arr.. x gitu sahabat?? hehe.. so tu ja yg aku nak ckp utk di ambang festival nie.. karja mau kuat!!! haha... so majulah Teater Utk KAMI!!


motivasi hari ini: yang paling kuat adalah hati, yang paling lemah juga hati, tp yg paling selamat adalah berhati -hati.. so, jagalah hati.. kerana smuanya bermula di hati..

No comments:

Post a Comment